vrijdag 16 september 2016

Slecht nieuws voor Rambo




Rambo ontvangt het droevige nieuws
Liefste Florentina

Humpey geeft therapie tegen verdriet
De mensjes ontvingen het droevige nieuws op dinsdag. Maar ik heb het pas gisteravond gekregen. Ze wisten niet goed hoe het me te zeggen. Nu is het aan mij om sprakeloos te zijn. Het is moeilijk voor je om op bezoek te komen, maar de mensjes hebben me beloofd dat ze u met hun doosje op wielen zullen halen. Als je me eens wil komen opzoeken? De Oikonde mensjes zullen vast ook helpen iets te regelen.

Rambo is aan het huilen
Doopey brengt brokjes
Ik moest huilen bij het horen van het nieuws. Vooral hoe droevig het is voor u, dat je niet meer naar huis kan gaan. De mensjes hebben mij hier een goede thuis gegeven. Mijn hoop is dat waar je ook nu bent, ze u daar ook een goede thuis geven. Humpey gaf mij alvast troost. Hij leerde mij mijn tong uit te steken naar verdriet. Lang geleden is Humpey zijn broer gestorven. Humpey wou niet van zijn zijde weg gaan. Hij kent wat van verdriet. Maar hij zegt dat je uw tong moet uitsteken naar het verdriet en 'Bleh' zeggen. Dan wordt het helemaal beter. Zullen we dat eens samen proberen? "1, 2, 3 BLEEEUUUHHHH!"

Doopey bracht mij van mijn lievelings brokjes. Hij speelde met de brokjes muis, en ik at alle brokjes op die eruit vielen. Hopelijk heb je ook veel vrienden die u troost brengen.

Kusjes en veel Prrr liefde,
Rambo de poes









  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten