dinsdag 9 augustus 2016

Wat? Een hele kip!

Mijn lieve Florentina. Vandaag bracht de buurvrouw Giselle een hele KIP langs. Alle poezen hebben ervan hun deel gekregen.
Doopey met zijn bakje kip.
Ik, Rambo en mijn bakje kip.
Gisteren hadden we zelfs van de dame in de Delhaize een hele zak gekregen met restjes vlees in. Dat was ook lekker. Elke dag is er hier een nieuwe verassing. Het eten is hier als een restaurant voor poezen. Maar ik blijf nog wel een fan van mijn brokken. We hebben ook een bakkje Americain gekregen. Tegen dat dit allemaal op is is het even tijd om te spelen om al ons eten te laten zakken.
Nijntje en ik spelen met de Catnip bal.

Nijntje vond de bal met Catnip die ik gisteren verstopt had. Het is duidelijk dat je van de oude Sheriff niks lang verborgen kan houden. Die ouwe kater vind toch echt ook alles.

Papa Humpey kwam me halen en bracht me naar de ring met het balletje in. Daar was Doopey al aan het spelen. De oude Sheriff neemt wel echt zen tijd, en deelt niet graag speelgoed.

Vanavond slaapt hij, en dan verstop in de Catnip weer ergens anders. Alleen Doopey weet dan waar.

Kusjes en veel Prrr liefde,
Rambo de poes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten