vrijdag 26 augustus 2016

Rambo smelt

Mijn lieve Florentina,

Rambo aan de water fontijn
Rambo drinkt aan water fontein
Tijdens deze hitte moeten we allemaal veel water drinken. Zo blijven we lekker fris. Maar mensjes zoon moest vandaag ook mijn vacht kammen. Die was te dik voor deze warmte. Het deed me deugd. Ik heb dit niet zo graag. Maar vandaag mocht hij, van mij op mijn buik kammen. Zalig! Nu voel ik de frisse wind.

Gelukig hebben de mensjes een water fontein in huis. Dat geeft ons vers, koel water. Poezen houden van proper water. Weliswaar om te drinken. Mensjes baden erin. Gelijk mama mensje. Die heeft haar kamer afgebroken met deze warmte. Maar gelukkig wist mensjes zoon haar te stoppen. Door met een speciaal knabbel tuig een stuk uit de kast te knabbelen zodat er een rek kon staan. Dat maakte mama mensje blij. Nu is ze bij de andere mensjes in hun huisje gaan spelen. 
Doopey aan de water fontijn
Doopey aan water fontein

De vogeltjes Jan en Fieke hadden ruzie met elkaar. Ze zijn met de warmte al buiten geweest. De hemelvaarders zijn niet gekend bij de vogels buiten. Maar Jan is boos en wil met niemand praten. Hij beschuldigd Fieke ervan zijn mensje te hebben ingepikt. Gekke vogels he? Ik denk dat iedereen van de warmte weet. Maar ik hoop dat jij genoeg water krijgt. Heb je ook uw eigen water fonteintje?

Kusjes en veel Prrr liefde,
Rambo de poes




Rambo doet een dutje
Rambo doet een dutje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten