dinsdag 16 augustus 2016

Een Prrr dag

Mijn liefste Florentina. Ik heb vandaag deze boodschap voor u opgenomen, om je te vertellen hoeveel ik van je hou. Mensjes zoon heeft het voor mij gefilmd. Het is leuk om met hem te spelen. Je liefste Rambo stelt het goed. Het eten is hier goed. Er zijn veel mensen om me heen die altijd van me houden en mijn vrienden hier zijn lief en fijn. Ik hoop dat je het ook zo goed hebt als ik het hier heb bij deze mensen.
Je weet brokjes zijn mijn lievelings eten. Ze hebben deze hier in alle smaken, geuren en kleuren. Alle soorten brokjes dat je maar proeven kan. Ben ik niet een beetje bij gekomen? Mijn buik was voorheen vijf stippen breed. De zeven stippen op mijn buik zijn maar voor de schijn hoor! Ik ben nog steeds een maatje 'vijf stippen'.
Vijf stippen breed, ik zweer het! Geen zeven...
Kusjes en veel Prrr liefde,
Rambo de poes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten