maandag 15 augustus 2016

De hemel vaarders.

Hemelvaart?
Liefste Florentina. Mensen zijn nu iets aan het vieren dat ze Hemelvaart noemen. Ik vraag me af wie de hemelvaarders zijn? Op prentjes aan mama mensje haar muur zijn mensen met vleugels afgebeeld. Zijn dat dan de Hemelvaarders?

Vanuit de speeltuin zie ik veel vogels vliegen. Ze vliegen heel hoog in de lucht. Zouden zij de Hemelvaarders kennen? Indien zo, dan had ik graag hen een boodschap voor mijn geliefde Mira meegegeven. Maar de enige vogels dicht genoeg om mee te praten zijn Jantje en Fieke.

Om de zoveel dagen mogen zij uit hun hokje een vliegen. Soms zijn ze ook buiten op het koertje. Ze praten dan heel veel met andere vogels. Dat is waarom ik vandaag Jantje en Fieke vroeg om hun hulp. Ze kennen de foto's van de Hemelvaarders. Dan kunnen ze ook de boodschap doorgeven aan de andere vogels en zo hen laten weten hoe de Hemelvaarders er uit zien.

Jantje en Fieke strekken hun vleugels
Fieke en Jantje zijn zeer lieve vogels. Met een smaakje natuurlijk. Maar als ze dit voor mij willen doen, dan zijn ze zeker niet om op te eten. Ze vertrouwen weinig andere wezens. Humpey en mensjes zoon hebben hun vertrouwen. Dus vroeg ik Humpey mee om te onderhandelen.

Het zijn toffe vogels die twee. Ze willen dat dan ook voor mij doen, de eerst volgende keer ze buiten zijn met hun kooitje. Het zou ook leuk zijn om een berichtje terug te krijgen van Mira. Denk je ook niet?

Knuffels en veel Prrr liefde,
Rambo de poes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten