zaterdag 13 augustus 2016

De held Rambo


De held van de dag
Mijn liefste Florentina. Vandaag was ik een echte held. Toen mama mensje deze ochtend opstond liep er een dikke vuile spin rond.

Mama mensje vind die beesten eng en vies. Dat zijn ze ook. Alles wat niet op vier poten loopt is eng. Twee poten gaat nog. Eentje ook. Maar acht poten! Das erover nietwaar?

Mama mensje was in gevaar. Dat kleine enge beest, ging haar nog doen gillen van het griezelige beest. Lang hoefde ze niet te wachten. Want hier kwam Rambo. Ikke dus. Na een lang en vermoeiend gevecht, met het achtpotige monster. Verloor het de strijd. Het kroop de deur op... en ... WHAAM! Mijn poot erop! MORSDOOD!

Om zeker te zijn dat het dood blijf, heb ik het maar opgegeten. Mama mensje was me dankbaar. Toch wou ze geen kusje van me aannemen? Het mama mensje is moeilijk te doorgronden.

Heldhaftige groetjes, vol kusjes en Prrr liefde,
Rambo de poes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten